10-02-2022

11 februari 2022 - La Secuita, Spanje

Vandaag een dagje thuis. De ochtend begonnen met de kinderen naar school te brengen. We waren wat aan de late kant, dus het was hard rijden, maar volgens mij is dat heel normaal hier. Ik heb namelijk nog niemand gezien die zich echt aan de snelheid houdt haha. Vervolgens de kippen en cavia’s eten gegeven in de tuin. Nouja… ‘tuin’ kan je het niet echt meer noemen, meer een soort chaos of wildernis. De kippen en cavia’s zijn wel erg leuk! Toen ben ik even gaan fietsen op de elektrische mountainbike, super chill! :) Na het fietsen begonnen aan het onkruid weg te halen voor het huis… dat dan weer wel haha! Om dit te doen kreeg ik een keukenmes haha, niet ideaal, maar het is gelukt. Verder niet veel gedaan. ‘S avonds rond een uur of 20:00 gegeten, lekkere buitenlandse tijden. Kippensoep met alleen vermicelli en gekookte gehaktballen erin en daarnaast champignons en sperziebonen… bijzonder, wel lekker. Haha! Ps. Zie foto’s voor de ‘tuin’, mijn gereedschap en de kippen ;)