11-02-2022

11 februari 2022 - La Secuita, Spanje

(Vandaag even twee verhalen omdat ik dan nu op de goeie dag post)

Vanochtend de kids weer naar school gebracht, net als iedere andere dag. Wel werd het jongste kind bijna aangereden, omdat hij niet naar me wilde luisteren… Ik zei: stop there is a car. En hij rende de straat over… Gelukkig ging het goed. Maar ik heb het idee dat hij toch liever zijn ouders heeft dan een workawayer, want hij wil wel vaker niet naar me luisteren. Hopelijk verbeterd dit nog de komende tijd… Thuisgekomen begonnen aan de schoonmaak van een gedeelte van de ‘tuin’.  Het duurde wel eventjes, maar het was een lekker bezigheid! Daarna lekker gepuzzeld en toen op de fiets gestapt naar een andere workawayer (toevallig ook Nederlands). Yolanda had geregeld dat ik haar kon ontmoeten om zo een beetje mensen te leren kennen in de buurt. De workawayer verblijft op een manege en helpt daar met de paarden… niet helemaal mijn ding haha. Maar ik kwam daar aan en natuurlijk, lekker op zijn Spaans, wist ze er zelf niks van dat ik zou komen haha. Maar desondanks was het erg gezellig en fijn om even met iemand, in het nederlands, over deze ervaring te kunnen praten. We hebben telefoonnummers uitgewisseld, zodat we elkaar altijd kunnen bereiken :) Weer thuis, de puzzel afgerond! En daarna lekker een filmpje gekeken. Het weekend kan beginnen!

1. Arianne:
    12 februari 2022
    Leuk om zo je avonturen mee te beleven!!