18-02-2022

19 februari 2022 - Alcover, Spanje

Vandaag een drukke dag gehad! Eerst mee geweest met Yolanda naar haar werk in Alcover. Daar de bergen ingegaan om een waterval te zien. Dat was nogal wat haha! Achteraf hoorde ik van de studenten dat het een wonder was dat ik het in mijn eentje had gedaan en de waterval gevonden had! Er waren namelijk niet veel bordjes, maar na een heel avontuurlijke route met smalle paadjes en veel rotsen ben ik er gekomen! Het was wat kleiner dan ik dacht, maar wel erg mooi hoor! De weg terug heb ik de weg genomen die Google maps aangaf, dit was een stuk fijner! Die weg die ik op de heenweg had genomen stond niet eens op Google maps… Toen naar de school gegaan waar Yolanda werkt. Even in de les geweest om wat van de Catalaanse tradities te horen van de vier leerlingen die ze in haar Duits les heeft haha! Maar dat was erg leuk en interessant. Ik had nog even wat verteld over een Nederlandse traditie, Sinterklaas haha! Daarna door de leerlingen een rondleiding gehad door Alcover. Erg leuk! We wilde nog maar een museum, maar die was helaas dicht, maar omdat een van de leerlingen iemand daar kende, konden we toch naar binnen! :) Daarna nog even een uurtje in Reus geweest. Dit was ook wel mooi, maar ik was eigenlijk al helemaal kapot, dus veel heb ik niet gezien 😅 Thuis eventjes gelegen en daarna meegeweest naar de bootcamp van Yolanda, hahaha dit was misschien niet zo’n goed idee. Ik was de sloomste van de groep, ik was na de warming up al kapot haha! Maar toch even lekker gesport weer een keer. En toen ‘s avonds nog naar een club geweest in Tarragona met de ober en wat van zijn vrienden. Dat was gezellig, maar was al wel erg moe… Een drukke dag.