13-02-2022

13 februari 2022 - La Secuita, Spanje

Laatste dagje weekend vandaag, helaas! Fijne relaxte dag gehad. Eerst even online de kerk gekeken, dat mis ik wel een beetje hoor! Maar het is leuk om op die manier ook weer even bekende gezichten te zien. :) Toen even aan de wandel geweest, naar Renau en terug. Het weer was wel wat minder vandaag, bewolkt en wat meer wind. Maar wel lekker weer om te wandelen! Het gezin was op bezoek bij familie, dus ik had even lekker het huis voor mij alleen. Ik mocht wel mee van ze, maar ik vond het ook wel lekker om even alleen te chillen haha! Dus dat heb ik toen gedaan. :) Toen ze weer thuis waren even met de kids gespeeld. Dat begint ook steeds beter te worden voor mijn gevoel, dus dat is wel erg fijn. Daarna even gegeten. Dat is toch altijd wel weer bijzonder hier haha! Ten eerste natuurlijk al de tijden, dit keer 20:30!! Maar ook het soort eten, misschien ook wel leuk om elke dag erbij te schrijven haha! Vandaag had ik losse gekookte pasta met een broodje gebakken ei. Haha! Het is elke dag zo random! Maar ze zijn er wel echt super lief in, ze blijven maar eten aanbieden en ook geld om eten te kopen als ik het niet lekker vind. Als laatst nog de kids op bed gelegd en toen was de dag weer voorbij!